През 1944 г., американският автомобилен производител Willys е определен за създаване на гражданска версия на четвърт-тонен джип на американската армия. Първият модел на разположение на обществеността за закупуване, е CJ-2A . Той влиза в продажба през юли 1945 г. и неговият успех възвестява началото на други преходи от военни към цивилни машини, по-специално: Series 1 Land Rover (1948 г.), Volkswagen Тип 181 "Thing" (1968) и Hummer H1 на Дженеръл Мотърс (1992 г.). Героичната репутация на тези превозни средства им дава всепобеждаващата способност да се утвърждават сред всички ентусиасти, хип-хоп личности и плейбой. В техния дух, представяме 7 модела на военни машини, които ценителите, един ден или още сега, ще могат да притежават, като своя собствена цивилна версия
Renault Sherpa
Цена: приблизително $ 272 000
Страна на произход: Русия
Цена: приблизително 3,5 м рубли ($ 110 000)
Paramount Marauder
Страна на произход: Южна Африка
Цена: $ 485,000
Десет тона южноафриканска маса, хитроумно е обгърната в двойна „кожа“, която му помага да устои на почти всякакви пожари, леки оръжия, както и от време на време противотанкови мини.Той също така, е доста добър в града- колкото един малък градски автомобил - при условие, че водачът се справя с високотехнологичната среда на возилото и успява да го насочва добре в паркинга на заведенията за бързо хранене.
Polaris MV850 TerrainArmor Edition
Страна на произход: САЩ
Цена: 15000 USD
Проектиран да осуети вражеската балистика, коварните терени и други застрашаващи мисията пречки, произведения от американската компания Polaris Industries, Polaris MV850 TerrainArmor Edition, е първото военно ATV, което се възползва от не-пневматични гуми.Компанията гарантира, че новоконструираните гуми могат да устоят на изстрели от 50-калибров пистолет или проникване на железен шип от трасето, дори по време на действия с пълно бойно натоварване. Военното АТV има свой граждански колега-WV850. И двата са еднакво упорити със своите 77 к.с., на двуцилиндровия 850-кубиков, двигател, предаващ с единична скорост движението на всички колела.С доказана способност за оцеляване TerrainArmor е на бойното поле, това е залог, че американската армия търси внимателно решения в не-пневматични гуми за големи машини, включително предстоящата подмяна на хамъра.
Това, че военният Tigr носи известна прилика с американски джип е, колкото да бъде критикуван от феновете на руски камиони, но не е нищо повече от съвпадение. Под неговата експанзивна външност реве 5.9-литров дизелов двигател, който се управлява с шестстепенна ръчна трансмисия и постоянно задвижвани четири колела. Производството на цивилен Tigr - който може да смекчи своята бруталност с добавянето на такива удобства като кожа, климатик и аудио система - едва ли е основен приоритет за GAZ, и придобиването на един тигър не е нито проста, нито евтина работа, но за успешният купувач е сравнително гарантирано, че ще бъде единственият с Tigr в своето обкръжение.
Mercedes-Benz е доайен в автомобилостроенето и производството на превозни средства му отива, а модела Mercedes-Benz Geländewagen, иначе известен като G Class, е древен. Просто преработван в продължение на повече от 30 години производство, настоящата тухлоподобна военна машина в цивилна декорация все още успява да улови въображението на тези, които мечтаят за раздяла с трафика - бизнес магнати, екшън-филмови звезди, папата. Подобно на "стандартния" G63 AMG, новият G63 AMG 6x6 кърти би-турбо 5.5-литров V8 двигател с мощност 536 к.с.. Двигателят отговаря за задвижването шест от шест колела. Осигуреният 40-сантиметров пътен просвет, му позволява да не търси брод в еднометрова вода. Да сте сред малцината зад волана на тази крайна G-класа, освен ако не сте, да речем, един злодей като Джеймс Бонд, ще бъде трудно. Превозното средство не е (законно), предназначено за Северна Америка или страни с десен волан и Mercedes е обещал, че обемът на продукцията ще бъде "много малка".
Paramount Marauder
Страна на произход: Южна Африка
Цена: $ 485,000
Десет тона южноафриканска маса, хитроумно е обгърната в двойна „кожа“, която му помага да устои на почти всякакви пожари, леки оръжия, както и от време на време противотанкови мини.Той също така, е доста добър в града- колкото един малък градски автомобил - при условие, че водачът се справя с високотехнологичната среда на возилото и успява да го насочва добре в паркинга на заведенията за бързо хранене.
Polaris MV850 TerrainArmor Edition
Страна на произход: САЩ
Цена: 15000 USD
Проектиран да осуети вражеската балистика, коварните терени и други застрашаващи мисията пречки, произведения от американската компания Polaris Industries, Polaris MV850 TerrainArmor Edition, е първото военно ATV, което се възползва от не-пневматични гуми.Компанията гарантира, че новоконструираните гуми могат да устоят на изстрели от 50-калибров пистолет или проникване на железен шип от трасето, дори по време на действия с пълно бойно натоварване. Военното АТV има свой граждански колега-WV850. И двата са еднакво упорити със своите 77 к.с., на двуцилиндровия 850-кубиков, двигател, предаващ с единична скорост движението на всички колела.С доказана способност за оцеляване TerrainArmor е на бойното поле, това е залог, че американската армия търси внимателно решения в не-пневматични гуми за големи машини, включително предстоящата подмяна на хамъра.
Qt Wildcat, по-рано известен като Bowler дива котка, е базиран на легендарния Land Rover Defender. Новият Supacat LRV 400 е военната версия на дива котка, и като предоставя висока скорост при всякакви терени, притежава способностите на рали-автомобил, комплектован със солиден пакет оръжия. Перфектен за екипи на специалните сили, гранични патрули и други подобни, тази опасна котка се побира спретнато на борда на хеликоптер CH-47 Chinook. Тя кърти 3.2-литров петцилиндров турбо дизелов двигател от Ford, с мощност 236 конски сили. Купувачите могат да изберат бензинов, V8 двигател, които произвеждат толкова мощност, колкото 640 коня. Максимална скорост със стандартния дизел е 106 mph, но добавянето на бронирани плочи, лебедки и монтираната на покрива 0,50-калиброва картечница, може да намали малко производителността.
Go-Ped Knightrider
Страна на произход: US / Израел
Цена: N/A
Скутер на бойното поле? Прието. Запознайте се с Knightrider, от американският производител на скутери Go-Ped. Той може да носи известна прилика със скутера на съседското хлапе, но не се заблуждавайте: това на двете колела не е играчка.
Разработен е на базата на Hoverboard-граждански електрически скутер и специалното полицейско ESR-750 Portable Patrol Vehicle. Матово-черното Knightrider е предназначено за маневри на специалните сили на враждебен терен, покрит с буци глина и камънак. Литиево-йонната полимерна батерия на Knightrider захранва електромотор, за да осигури максимална скорост от 40 км.ч., използвайки и краткотрайни електрически турбо-избухвания.
Така че, кой кара Knightrider? Трябва да се знае какво казва главният изпълнителен директор на Go-Ped, Д-р Ran Lapid: "Мога да потвърдя само, че Knightrider беше тестван от най-престижните специални сили в света."
Как да се замени флотилията от десетки хиляди стареещи Хамъри? С малко технологична храброст. Базираната в американския щат Уосконсин, Oshkosh Defense е разработила прототипа L-ATV, за да продължи от там където джипът е спрял. Новият дизел-електрически хибриден двигател задвижва система, която позволява на специално построеното за целта превозно средство да се движи почти безшумно, когато мисията го изисква. Правителството на САЩ е приело двадесет и два L-ATV-прототипа за тестване, но цивилни продажби не фигурират в непосредствените продуктови планове.