10 март 2015 г.

Автосалонът Женева 2015: Завладяващ лукс и блясък с екологично–зелени отенъци - I част





Lamborghini Aventador имаше няколко години на пазара, за да усуква вратовете, както на минувачите по улиците, така и на водачите, шофиращи в Corsa-режим, но сега това е един по-екстремен вариант на Aventador: LP 750-4 SuperVeloce, или SV.




Тези официални снимки показват, че Lamborghini може наистина да прави крайно проектиране и нещо отгоре. С много по-агресивна аеродинамика, с грееща в жълто боя и 750 конски сили (откъдето идва и заглавието LP 750-4) от 6.5-литров, V-12 цилиндров двигател, Aventador SV е най-новото оръжие на пътя, усъвършенствано от Lamborghini и предложено на почитателите.

Звярът е с 48 к.с. по-як от досегашният Aventador LP 700-4 . А в съчетание с около 50 кг. по-малко тегло, благодарение на по-широкото използване на въглеродни влакна, вместо по-тежки материали, новият Aventador SV не трябва да бъде само по-мощен, но и с по-рязко и по-бързо ускорение, дори прекалено. Това се потвърждава и от цифрите, достига 100 км.ч. само за 2,8 секунди. За максималната скорост се твърди, че е някъде около 350 км.ч. и повече.

Интериорът е изцяло преработен с ясен акцент върху намаляване на теглото. Новите спортни седалки и панелите на вратите са изработени от карбон и лекият дизайн на интериора изключва информационно-развлекателна система (предлага се като опция).



Но истинското доказателство за възможностите на Aventador SV ще бъде в детайлите, където намаленото челно въздушно съпротивление, по-малко тегло и някои подобрения по шасито, трябва да му позволят да постига впечатляващи времена за обиколка. Последното включва адаптивно магнитно окачване, което реагира незабавно на пътните условия и стила на шофиране: затихването на колебанията на колелото се регулира индивидуално по време на завиване, в голяма степен подобрява притискането на купето и прави кормилното управление още по-отзивчиво. Адаптивното затихването също противодейства на спирачното „гмуркане“.

Също така ново е електрическо серво управление, което променливо адаптира съотношението на усилването, прилагано върху кормилната система, скоростта на движение и избрания динамичен режим. Специално настроен за SV, електрическото серво управление трябва да се осигури по-голяма стабилност при висока скорост, като същевременно значително улесни маневрирането при ниска скорост.

Общата аеродинамика е оптимизирана и е със значително подобрена ефективност, която осигурява значително по-висока притискаща сила-с 20% по-висока от тази на предишният Aventador.

Дори ако Aventador SV се съизмерва с по-обикновени или по-екстремните супер автомобили, той винаги ще бъде уникално Lamborghini и безспорно главозамайващ. Да се ​​надяваме, че купувачите ще имат подобаваща застраховка. Те ще се нуждаят от нея.Доставките започват през пролетта на 2015 г. и дано почитателите са по-яки от звяра.




Шпионска снимка от изложението на пътния вариант-Lamborghini Aventador Roadster Super Veloce, очаквайте актуализация. До тогава се насладете на:

Infiniti QX30: Определено обръща главите и прави впечатление.

От известно време се знае, че Infiniti планира кросоувър-версия на предстоящия Q30 компактен хечбек и тази седмица, на Geneva Motor Show 2015, получихме първият официален поглед към превозното средство, благодарение на нов концептуален модел на Infiniti. Концепцията се нарича "QX30" и то по същество е тънко забулена визуализация на производството на Infiniti QX30, което ще видим в шоурумите през следващата година



Концепцията за QX30 съчетава елегантните линии на купето с назъбеният профил на муцуната и категоричната позиция на кросоувър или SUV и ако се съди по тези снимки колата със сигурност изглежда по този начин.Автомобилът също носи защитни панели на ниските части на купето, за предотвратяване на охлузвания и драскотини на боядисаните повърхности, отново намеквайки за офроуд способности.



Добрият външен вид, съчетани с полезност, или "стилна защита" като Infiniti я описва, е виден от носа до опашката. Други детайли включват 21-инчови алуминиевите джанти с голям профил на гумите, изваяният багажник, панорамният покрив и дори някои елементи от въглеродни влакна в долната част на облицовката



За интериорният дизайна е използван удебелен шрифт на линиите и малко тъмна палитра. Налични са четири просторни места и те се отличават с тънък, рационализиран вид, за да създават чувство за ниско тегло. U-образните рамки на седалките са частично обвити със слой от материала Connolly и кожа за седла, гарнирани и с перфектни шевове, а контрастът между откритите и закрити части на рамката създава 3D-поглед към кадифено-синьото осветление на арматурата... InTouch-информационната система на това концептуално Infiniti е добре видима.



Мощността в концепцията на QX30 идва от турбото и директно се инжектира в 2.0-литров четирицилиндров двигател. Двигателят е монтиран отпред и върти четирите колела посредством седем степенна автоматична трансмисия. Infiniti обещава голямо разнообразие от двигатели които ще се предлагат за QX30, включително няколко дизелови агрегата. Производството му ще е базирано в Съндърланд, Англия и първите коли ще слязат от поточната линия по-късно тази година.

"QX30 концепцията предвещава вписване в премиум компактния сегмент, който осигурява стилна алтернатива на предлаганото в този сегмент," заяви господин Крюгер от Infiniji в своето изявление. "Автомобилът въплъщава нашата убеденост, за да даде на потребителите свободата да отидат там, където искат, когато пожелаят, в стил, който обръща главите и прави впечатление."


I част > към II част > към III част

Шофьорски курсове София - Training Auto Group