11 август 2014 г.

За жените, ремонтирането на колата е по-нежелано от ходенето на зъболекар.

Малко хора се чувстват в безопасност когато трябва да посетят автосервиз.Още по-малко, когато те знаят, че колата се нуждае от мащабен и скъп ремонт. 
Ново проучване на AutoMD предполага, че жените го мразят толкова много, че предпочитат да отидат на зъболекар.
Изследването е проведено през март и април тази година, с повече от 2400 анкетирани онлайн отговарящи на въпроси за техните  ремонтни практики. 
Ето няколко от най-важните изводи  от проучването:

Много малко хора се доверяват на своите механици ...
Като цяло, 83 на сто от анкетираните смятат, че плащат необосновано високи сметки за ремонт
... Но мненията се променят бавно.
През 2010 г., 88 на сто от анкетираните са смятали, че те са ощетени в стойността на ремонта. През 2012 г. тази цифра е спаднал до 85 процента.
Интернет прави нещата по-добре.
Част от причината за подобряване на становищата за ремонтните работилници, изглежда е нарастващото  онлайн проучване. Средно 73 процента от жените четат мненията на други хора за механика, преди да предостави колата си  за ремонт. Около 64 процента от мъжете правят същото.
Все пак, потребителите смятат процеса наистина за непрозрачен.
Невероятните 86 процента от участниците в проучването казават, че за ремонтът трябва да бъде по-прозрачен. Други 8 на сто, казват, че е необходимо ремонтите да се изпълняват по-бързо, и 6% искат по-добро обслужване на клиентите.
Жените наистина мразят сервизи (но така правят и мъжете).
Помолени да подредят пет дейности от най-малко приятни до най- приятни – като ремонт на колата, закупуване на кола, посещение на зъболекар, пазаруване за самолетни билети онлайн или пазаруване за книги и музика онлайн - жени казват, че влизането за ремонт е най-малко приятното от всички. Мъжете класират ремонтирането на колата само на едно място преди ходенето на зъболекар.